Nerwica Natręctw OCD / Wiosna

Kolejna wiosna. Wszystko budzi się do życia, a ja dalej w tym bagnie. Czuję jak aura potęguje we mnie napięcie, lęk, natłok myśli, coraz trudniej mi się skupić, można oszaleć. Niby na tą wiosnę czekałem bo zima z kolei wzmaga stan depresyjny ale teraz nie wiem co jest lepsze a co gorsze

Ten wpis został opublikowany w kategorii alienacja, bezsens, bezsens życia, choroba, cierpienie, Depresja, emocje, męka, natręctwa, Nerwica, Nerwica Natręctw, objawy, obsesje, OCD, pogoda, Świat, Zaburzenia obsesyjno kompulsyjne, Życie i oznaczony tagami , , , , , , , , , , , , , , , , , , , . Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

4 odpowiedzi na „Nerwica Natręctw OCD / Wiosna

  1. ~Lenka pisze:

    http://www.almoc.pl/img.php?id=3351
    i niech cały świat zaczeka.. =)

  2. ~GRUPA TENSE pisze:

    Depresja najczęściej potrafi dopaść zimą, kiedy dni są długie, szare. Ludzie są samotni, zamykają się w czterech ścianach i nie wiedzą co ze sobą zrobić. Na szczęście wiosna już tuż tuż…, ale dzień mamy długi, aura sprzyja spacerom.

  3. ~Paweł 21l pisze:

    Przeczytałem Nerwicę Natręctw Piekło na Zmiemi. Chętnie bym cię bliżej poznał co prawda nie mam schizofrenii ale mój wujek ma no i u mnie podejrzewano że mam bo jestem wrażliwy i przejmuję się wieloma rzeczami. Mam trochę można powiedzieć podobne myśli/poglądy. Nie chciałbyś się poświęcić wyższej idei? napisz pawelon45@op.pl Mam tu na myśli działanie na rzecz ojczyzny(jesteś może z Warszawy albo Suwałk?) interesujesz się trochę tym co się dzieje w twoim kraju?

  4. ~Tomek pisze:

    „Energia podąża za uwagą.” Słyszałeś o zasadach Huny?

    Nawet tkwienie w negatywnym stanie może być pokusą.
    Zastanów się nad tym, jakie korzyści czerpiesz pisząc i myśląc o swoim nieszczęśliwym życiu.

    To te korzyści trzymają Cię w tym stanie. Wiem coś o tym, naprawdę.

    Jeśli naprawdę chcesz coś zrobić ze swoją sytuacją, na początek zrób kilka prostych rzeczy dla siebie.
    1) Każdego dnia napisz 5 rzeczy, za które jesteś wdzięczny w swoim życiu.
    Naukowo udowodniono skuteczność tej metody. Nawet w Twoim życiu zdarzyły się dobre rzeczy: miałeś psa, który dużo dla Ciebie znaczył; mimo trudności, wykazałeś się siłą i determinacją, aby ukończyć edukację, studia; miałeś możliwość chodzić na siłownię, ćwiczyć swoje ciało… jest tego mnóstwo, poszukaj tego i DOCEŃ to.
    2) Zastanów się nad jakąkolwiek rzeczą, którą chciałeś kiedyś zrobić. Cokolwiek. Popływać w jeziorze, wspiąć się na szczyt góry, nauczyć się grać na gitarze – cokolwiek. Jeśli teraz w głowie słyszysz głos: „nie ma nic takiego” – wtedy wybierz cokolwiek, np. kąpiel w nad Wigrami w czerwcu.
    Wybierz cokolwiek, najlepiej coś co Cię ekscytuje, a co jednocześnie jest dobre.
    I ZRÓB to.
    A później zrób kolejną rzecz. I kolejną.
    3) Przeczytaj książkę np. „Odrodzenie feniksa”.
    4) Wyjdź z toksycznego środowiska. Przestań czytać o śmierci, o smutku, o problemach, a zacznij czytać o rozwiązaniach. Zainteresuj się czymś, co sprawi, że będziesz stawać się lepszą osobą. Słyszałeś może taki cytat: „Szaleństwo to ja do potęgi n-tej”? Blog daje Ci pewną korzyść – ludzie go czytają. Widzisz odsłony, widzisz komentarze. I być może świadomie, być może nieświadomie, masz bodziec do tego, aby dalej tkwić w tym stanie. Bo ludzie się wtedy Tobą interesują. Olej swoje ego – to ego ciągnie Cię w dół.
    5) Jeśli sądzisz, że nie jest możliwa zmiana tak trudnej sytuacji jak Twoja, poczytaj sobie o PUA, np. książkę „Gra”, być może słyszałeś. Najgorszym świrom pod słońcem udało się zmienić w gości, którzy są w stanie zdobyć najpiękniejsze kobiety.

    I na koniec – bardzo możliwe, że w Twojej głowie przewinie się teraz mnóstwo argumentów, dlaczego to, co napisałem jest bez sensu/ mało wartościowe itd.
    OLEJ te myśli. Odłóż je na bok. I na spokojnie, wybierz 1, 2 rzeczy, o których napisałem i znajdź w nich coś dobrego. I ZACZNIJ DZIAŁAĆ. Konsekwentnie, codziennie notuj, co w Twoim życiu było dobrego, notuj czego się uczysz każdego dnia. I dasz radę.

    Trzymam kciuki.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>